5 نوآوری صنعت لیفتراک

5 نوآوری  صنعت لیفتراک

5 نوآوری صنعت لیفتراک

تحولات بازار و میزان نیاز به ماشین آلات روز به روز بر پیشرفت لیفتراک ها تاثیر میگذارد و این میزان نیاز به ماشین آلات زمانی مهم و چشمگیر است که به ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه ها در انبار احتیج پیدا کنیم.

در اینجا پنج نوآوری صنعت لیفتراک را با هم بررسی می کنیم:

 

پایه لیفتراک

مدت زمان کوتاهی طول کشید تا انبار داران متوجه کمبود دستگاه سبکتری برای انجام فعالیت های انبارداری شدند. دستگاه های کوچک تر و با مقاومت کمتر در برابر ارتعاشات (به دلیل لرزش های داخلی)، در معرض آسیب پذیری بیشتر هستند و در شرایط محیطی پایین تر از حد مطلوب (سرما و گرمای شدید)، از بین می روند.

مونتاژ های جدید لیفتراک ها شامل: گیرنده، آداپتور، بازو برای تغییر زاویه و حرکت و پایه متصل به کابین است. این مونتاژها بسیار مقاوم هستند و برای محافظت از لیفتراک و بارهایی که حمل میکنند، جذب کننده ارتعاش تعبیه شده است.

این مونتاژهای تخصصی به شما اجازه میدهد تا به راحتی تبلت های صنعتی و تجاری، رادیو های دو طرفه و دیگر دستکاه های فعال موجود را به کابین لیفتراک خود وصل کنید. این خبر خوبی برای مدیران انبار است که tablet device های مقاوم را برای حمل و نقل کالا انتخاب کنند، که می توانند از اسکن بارکد یا از فنآوری RFID استفاده کنند. 

 

رایانه لوحی ناهموار لیفتراک

استفاده تمام وقت از tablet device ها به جای رایانه های بزرگ باعث سرعت بخشیدن به جمع آوری اطلاعات می شود. در حال حاضر که برنامه های مناسب و کاربردی لیفتراک موجود است، شما با اطمینان می توانید tablet ها را در لیفتراک و یا دیگر دستگاه های متریال هندلینگ که نسبت به ضربه، نورخورشید، ارتعاش، خاک، و رطوبت حساس هستند، استفاده کنید، در غیر این صورت ممکن است مشکلاتی برای دستگاه بوجود آید.

بیشتر بخوانیم: انواع لیفتراک را بشناسیم

 

سوخت هیدروژنی لیفتراک ها

در سال 2007، آزمایشگاه Argonne دانشگاه شیکاگو لیفتراک های برقی را مورد مقایسه قرار داد تا عملکردشان را نسبت به مدل های گازسوز مقایسه کنند. این مطالعه مسائل کلیدی را شامل می شد: بهره وری سوخت، انتشار گازهای گلخانه ای و استفاده از سوخت های فسیلی.

لیفتراک های کوچکتر با سلول های سوخت هیدروژن نسبتا خوب عمل می کردند، اما لیفتراک های بزرگتر نیازمند محوطه سازی و گندزدایی بودند که مانع از پذیرش این تکنولوژی شد.

از آنجا که این مطالعه، راه حل هایی برای برای مدیریت بهتر سوخت، اقتصاد و... ارائه داد، ناوگان لیفتراک های سوخت هیدروژنی در انبارها، مراکز توزیع و تأسیسات تولید گسترش می یابند به شرطی که شرکت های بزرگ مانند BMW،Coca-Cola و Walmart این فناوری را بپذیرند.

 

کنترل های دیجیتال لیفتراک برقی

بسیاری از لیفتراک های بالابر اکنون دارای پانل های عملیاتی دیجیتالی هستند که اهرم های پیچیده، دست و پا گیر و کمربندها را از بین برد. در مقایسه با پانل های کنترل لیفتراک های سنتی، کنترل های دیجیتال برای خواندن و کالیبره کردن آسان تر هستند و در یک رابط واحد قرار دارند. آنها همچنین کنترل اپراتور بهتر و مصرف باطری لیفتراک را با کارایی بالاتری ارائه می دهند.

 

ایمنی یکی دیگر از مزایای نوآوری دیجیتال برای لیفتراک

مدیریت سرعت و نشان دادن نقص های سرعت قابل قبول در رانندگی، کمک می کند تا از آسیب به تجهیزات، بار، رانندگان و کارگران که در معرض خطرحوادث هستند، محافظت نماید.

 

AGV و کاهش آسیب ها 

وسایل نقلیه دارای راهنمای اتوماتیک (AGVs) از یک یا چند گیرنده باربری تحت کنترل چرخ استفاده می کنند تا در مسیرهای تعریف شده عملیاتی خاصی کار کنند. وسایل نقلیه با دنبال کردن سیم های خالی یا خطوط نوار سطح مانند نوار های مغناطیسی یا اپتیکی حرکت می کنند.

جایگزینی لیفتراک های سنتی در بسیاری از برنامه های کاربردی، AGV ها برای کاهش هزینه های نیروی انسانی در حین بهبود ایمنی، را در پی دارد.

نشانی :

تهران_بزرگراه لشگری_کیلومتر 13_بعد از نمایندگی بهمن موتور_خیابان امید_بن بست دوم شرقی_پلاک 2

تلفن : 021-37495