خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش ازجمله مهمترین سرویس هایی است که پس از خرید هر محصول توسط شرکت عرضه کننده ارائه می شود. لیفتراک از مواردی است که در آن خدمات پس از فروش از اهمیت بیشتری برخوردار است. واحد خدمات پس از فروش گروه صنعتی فابکو با برخورداری از مجرب ترین و با سابقه ترین تیم فنی و مهندسی خود اقدام به ارائه خدماتی منحصر به فرد با هدف پشتیبانی از کالاها و در جهت جلب رضایت مشتریان برای انواع لیفتراک وتجهیزات انباری نموده است تا مشتریان شرکت با آرامش خیال از کلیه محصولات فوتویا استفاده نمایند.

هم اکنون بیش از 1000 دستگاه لیفتراک وتجهیزات انباری در ایران و آسیای میانه توسط متخصصین شرکت، سرویس و نگهداری می شوند. تجربه عملی چندین ساله و کیفیت مناسب قطعات مورد استفاده در خصوص سرویس و نگهداری باعث شده تا میانگین تعداد خرابی بطور چشمگیری کاهش یابد.

گروه صنعتی فابکو با تدوین دستور العمل های خاص جهت انواع آسانسور ها، آموزش پرسنل، مدیریت صحیح، کنترل و بازرسی پرسنل خدمات و ایجاد راهکارهای منطبق با علم روز جهت پاسخگویی سریع به درخواست های مشتریان خدماتی باکیفیت و درخور مشتریان ارائه مینماید .واحد سرویس و نگهداری در حال حاضر با بهره گیری بیش از 30 نفر پرسنل مجرب و آموزش دیده در حال ارائه خدمات سرویس و نگهداری می باشد.

درگروه بازرگانی فابکو به هر مشتری پس از انعقاد قرارداد  یک شماره اشتراک تعلق می گیرد که از طریق همان شماره اشتراک و دریافت کد امنیتی علاوه بر ارتباط مستقیم با مدیران میتواند کلیه سوابق خدماتی از جمله زمانهای ارائه خدمات و فاکتور ها و گزارشات بازرسی و خرابی، گزارشات حسابداری و سایر اطلاعات مورد نیاز را دریافت نمایند.

مشتریان گروه بازرگانی فابکو بر اساس این شماره اشتراک بصورت منطقه ای طبقه بندی شده و به این ترتیب مشترکین سرویس در هر منطقه خدمات خود را در کمترین زمان دریافت می کنند.

علاوه بر سیستم خدمات رسانی سریع خرابی مستقر در هر منطقه، سیستم سرویس نگهداری پیشگیرانه نیز به صورت منظم و ماهانه جهت هر دستگاه درتاریخ مشخص واز قبل برنامه ریزی شده کنترل می گردد. کلیه دستورالعمل های سرویس و نگهداری و فرمهای بازدید ماهیانه در اختیار بهره برداران قرار می گیرد تا مشترکین نیز در جریان چگونگی انجام خدمات قرار گیرند. همچنین کلیه لیفتراها و تجهیزات انباری هر 6 ماه توسط مهندسین واحد کنترل کیفیت بازدید می گردند تا از لحاظ کیفیت عملکرد خدمات را کنترل نمایند.

در اين خصوص در راستای رفاه حال مشتریان محترم و رضایتمندی آنها يك خط‌ ويژه به شماره 37495-021 (داخلی 9) به منظور حل مشکلات، انتقادات و پیشنهادات مشتريان عزیز و یک سامانه اینترنتی برای ثبت درخواست سرویس از طریق اینترنت به همراه یک خط به شماره 09331955625- جهت ارسال SMS درنظر گرفته شده و شبانه‌روز و در كمترين زمان ممكنه در خدمت مشتريان خود ميباشد.
بعلاوه گروه بازرگانی فابکو تمامی موارد ذکر شده در قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان را پیروی میکند. (برای مشاهده بندهای این قانون میتوانید روی لینک قانون حمایت از مصرف کنندگان کلیک نمایید.)

سرويس‌دهي منظم مانع از آسيب واردشدن به قطعات ميگردد كه مبلغ قابل توجهي از بار مالي مشتريان را حذف مينمايد و علاوه بر آن عمر دستگاهها را افزايش خواهد داد.


نشانی :

تهران_بزرگراه لشگری_کیلومتر 13_بعد از نمایندگی بهمن موتور_خیابان امید_بن بست دوم شرقی_پلاک 2

تلفن : 021-37495