مزایای پالت تراک ها در شرکت های تولیدی یا حمل و نقل

مزایای پالت تراک ها در شرکت های تولیدی یا حمل و نقل

مزایای پالت تراک ها در شرکت های تولیدی یا حمل و نقل

کارخانه ها و انبارها از مدت ها پیش، مکان هایی آسان برای کار کردن با پالت تراک ساخته اند. آنها از قبل با اینچنین محل هایی برای فعالیت آشنا بوده و توانایی خود را برای کمک و بهره برداری از این محصولات به اثبات رسانده اند. در واحدهای صنعتی که کالاها و محصولات سنگین وزن به طور منظم از مکانی به مکان دیگر منتقل می شوند، پالت تراک ها می توانند مدت زمان لازم برای اینچنین فعالیت هایی را کاهش داده و در شرایط اقتصادی کنونی که زمان حکم طلا را دارد، استفاده از پالت تراک ها می توانند شما را برتر از سایر رقبا جلوه دهند.

صنعت تولیدی و حمل و نقل می تواند به طور عمده مزایای بسیاری را با استفاده از پالت تراک ها کسب نماید. این نوع از مشاغل تجاری در حالت کلی حول انتقال کالاها از مقصدی به مقصد دیگر و با کمیت ها و اوزان مشخصی می چرخند. بازخوردهای بالایی را که از مشتریها با استفاده از تجهیزاتی همچون پالت تراک ها دریافت می کنید، در نظر بگیرید. شما می توانید کالاها و محصولات خود را در عرض چند روز بسیار سریع تر از کارخانه ای به کارخانه دیگر منتقل نمایید. سود مازاد نیز به هنگامی که نیروی کار قادر به تحمل حجم بیشتری از محصولات باشد، به طور جداگانه محاسبه می گردد.

فرقی نمی کند که کمپانی شما یک کمپانی تولیدی نوپا و یا کمپانی توزیع با سابقه ای درخشان باشد، استفاده از پالت تراک ها برای حمل و نقل سریع کالا و محصولات در هر صورت مقرون به صرفه ترین و موثرترین روش خواهد بود. انواع متعددی از پالت تراک ها وجود دارد که هر یک کاربردها و عملکردهای ویژه خود را دارند. فقط کافیست نمونه ای را برای کمپانی خود انتخاب نمایید که درآمد بالقوه شما را به حداکثر برساند.

اساسی ترین نوع پالت تراکی که در حال حاضر در دسترس می باشد، پالت تراک دستی است. این دستگاه برای اجرای عملیات به دستورالعمل ویژه ای نیاز نداشته و همانطور که از نامش پیداست، مکانیزمی کاملا دستی دارد. این دستگاه ها را با استفاده از ترمزهای ایمنی میتوان به هر نقطه ای حرکت داد و در عین حال توانایی حمل چندین تُن محصول و کالا را از مکانی به مکان دیگر دارند. جابجایی و بالا بردن این پالت  تراک توسط یک اهرم یا دسته می باشد. در قسمت بالای این اهرم دستگیره کوچکی قرار داده شده که مخصوص خارج کردن روغن هیدرولیک از پمپ می باشد که این امر موجب پایین آمدن شاخک های دستگاه می شود.
چرخهای جلو که در زیر و انتهای شاخک ها قرارگرفته اند، از طریق محور انتقال به سیلندر جک مرتبط هستند. درلحظه ای که جک هیدرولیک از طریق بالا و پایین کردن اهرم مخصوص بالامی رود، این ارتباط باعث فشار چرخها رو به پایین شده و درنهایت باعث حرکت عمودی و رو به بالای شاخکهای دستگاه می شود. این عمل تا زمانی که بار از روی زمین بلند شود ادامه دارد.

 

مزایای پالت تراک ها

 

چنانچه از فضای بهینه در کارخانه و یا انبار برخوردار هستید، پالت تراک دستی را در راس خریدهای ضروری کمپانی قرار دهید. پالت تراک های دستی استاکر، جایگزین مناسبی برای پالت های دستی چنگک دار هستند زیرا ارزان تر از آن ها می باشند. با استفاده از این دستگاه های صنعتی می توانید اجسام بسیار سنگین را از زمین بلند نموده، در ارتفاع بسیار بالا نگاه داشته و سپس بر روی هر سطحی که می خواهید قرار دهید. در پایان به خریداران و صاحبان صنایعی که به تازگی وارد عرصه های صنعتی شده اند، توصیه می کنیم از این پالت تراک های دستی در کارخانه های خود استفاده کنند زیرا همانطور که گفته شد برای اجرای عملیات به تعلیم و آموزش خاصی نیاز ندارند.

جهت مشاوره لیفتراک فابکو با مشاوران ما به شماره 02137495 تماس بگیرید.

 

فابکو

نشانی :

تهران_بزرگراه لشگری_کیلومتر 13_بعد از نمایندگی بهمن موتور_خیابان امید_بن بست دوم شرقی_پلاک 2

تلفن : 021-37495