لیفتراک برای صنایع فولاد

لیفتراک برای صنایع فولاد

لیفتراک برای صنایع فولاد

در این مقاله قصد داریم درباره لیفتراک برای صنایع فولاد صحبت کنیم. صنایع فولاد یکی از مهم ترین صنایعی است که نیاز به لیفتراک دارد چرا که فولاد های آلیاژی تولیدی در این صنایع بسیار سنگین هستند و تنها با استفاده از لیفتراک ها جابجایی آن ها ممکن است.

مزایای لیفتراک در صنعت فولاد

از مهم ترین فواید لیفتراک در این صنعت، کاهش هزینه ها و صرفه جویی در نیروی انسانی است. چرا که به جای استخدام چندین نیرو برای کار در انبار،با تهیه لیفتراک و استخدام نهایتا دو اپراتور کارهای انبار به راحتی انجام می شود. همچنین در کارخانه های صنعت فولاد با جابجایی اجسام سنگینی چون شمش های فولادی، میلگرد مواجه هستیم که تهیه لیفتراک مناسب می تواند سرعت کارها را در این صنعت افزایش بخشید.

همچنین حمل و نقل تجهیزات با استفاده از لیفتراک به راحتی انجام می شود و آسیب های وارد شده به کارکنان انبار را به حداقل می رساند.

 

بیشتر بخوانیم: انواع لیفتراک را بشناسیم

 

انواع لیفتراک برای صنایع فولاد

هنگام تهیه لیفتراک در  صنعت فولاد، در نظر گرفتن حداکثر ظرفیت بارگیری بسیار حائز اهمیت می باشد.

لیفتراک های دیزلی با ظرفیت 5 تا 20 تن بهترین نوع لیفتراک برای این نوع فعالیت هستند. از آنجایی که هنگام بارگیری وسایل صنعت فولاد حفظ تعادل لیفتراک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است از این رو بهتر است لیفتراک هایی با چنگال های بزرگ تر برای این صنایع انتخاب شود.

برای خرید و یا قیمت لیفتراک مناسب صنعت فولاد با کارشناسان ما در لیفتراک فابکو تماس بگیرید.


نشانی :

تهران_بزرگراه لشگری_کیلومتر 13_بعد از نمایندگی بهمن موتور_خیابان امید_بن بست دوم شرقی_پلاک 2

تلفن : 021-37495